Tuesday, March 3, 2015

Leuškine prvé narodeninky :)

Ahojte ako ste si už mohli všimnúť tak som tu už dlhšie nič nepridala ale to nie preto, že som na Vás zabudla ale kvôli tomu, že som s Leuškou bola v januári 2x v nemocnici s bronchitidou a teraz chodíme na kontroly do imuno a pneumo ambulancii. Aj jej prvé narodeninky sme oslávili o dosť neskôr len kvôli tomu aby sme sa z toho všetkého vystrábili. Leuške som spravila tvarohovo malinovú tortičku so sovičkou momentálne obľúbenou jej mamkou a dúfam, že sa jej budú páčiť sovičky neskôr, keď ich máme skoro na všetkom :) A aby som nezabudla dostala som darčeky po vianočnej výmene od Wendy, ktoré ma nesmierne potešili. Vendulka si nemusela robiť starosti ale chcela mi spraviť radosť a tak mi poslala aj ona niečo zo svoje tvorby. Anjelské magnetky si našli miestečko na chladničke, venček je pre dverami a mydielka sú tiež úžasné až škoda ich použiť, je tam ešte náhrdelník a brošnička. Aj s balením sa Wendy dosť pohrala a touto cestou jej ešte raz ďakujem. Pridávam zopár fotiek našej bambuľky, jej tortičky a Wendynich darčekov. Krásny týždeň





Nellie

2 comments:

  1. Nellie, už rok - to je hrozné, jak čas letí! Leuška je moc krásná holčička, mrzí mě, že vás trápí nemoci! Snad bude brzo líp!
    Mějte se moc hezky,Helena

    ReplyDelete
  2. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    ReplyDelete