Saturday, August 11, 2012

Falošný čučoriedkový cheesecake

Ahoj milé tvorilky, dneska po dlhšom čase pridávam aj ja čosi z mojej kuchyne. Ako ste si mohli prednedávnom všimnúť tak som zavárala čučoriedky a keďže to bolo moje prvé zaváranie tak som chcela aspoň jeden čučoriedkový kompót ochutnať. Preto som sa vybrala na web a začala hľadať nejaký zaujimavý recept v ktorom by boli zakomponované čučoriedky. Po dlhšom hľadaní som objavila recept na falošný čučoriedkový cheesecake a tak som sa do neho pustila. Ak by ste mali záujem urobiť si tento koláč tak je na stránke varecha.sk ale pridávam aj link tu. Trošku som ho upravila a použila na to cesto 2x viac ingrediencií ako je v pôvodnom recepte, čiže 250 g masla a
300 g keksov ale ovsených vločiek som tam dala 10 PL. Keď budete to cesto lepiť na bok formy tak Vám poradím, že tak do 3/4 formy, ja som to zistila až po dopečení, že tá hmota z tvarohu mi narástla a tým pádom tam bolo málo miesta na čučoriedky a nevyzerá to podľa mojich predstáv. Nevadí nabudúce už budem vedieť a hlavné je, že nám chutí. S pozdravom a prianím pekného víkendu




Nellie

5 comments:

  1. Páni hned bych přišla ochutnat:-)

    ReplyDelete
  2. Ahoj Nelka, už som Ti tu raz nechala komentár, ale vidím, že sa nezobrazil. Niečo podobné som hľadala a Ty si mi ponúkla, ako na dlani. Musím jeden kompót otvoriť, asi je zlé utesnený a využiť na koláčik.
    Diki.
    Emily

    ReplyDelete
  3. Neli, urobila som kukandu na recept, je výborný a koláčik vypadá veeeľmi fajnovo.
    Krásny deň Jana

    ReplyDelete
  4. Dakujem Vam mile moje velmi krasne za vase komentariky, stale ma to nahodi vyskusat nieco nove :)

    ReplyDelete
  5. Nellie, ten koláč vyzerá fantasticky. Andrea

    ReplyDelete