Saturday, April 20, 2013

Rušňoparáda a zopár handmade vecí

Ahojte, tak za posledný týždeň som vytvorila opäť ďalšie dúhové šály ale spravila som na ne iné vzory s kontúrou aby neboli všetky úplne rovnaké. Potom som sa pustila do maľovania hodvábných obliečok pre sestru na želanie a to s motívom mandaly, mandaly som našla na google tak som sa inšpirovala. Po maľovaní a zažehlení som deň počkala vyprala, vyžehlila, na stroji zašila a vložila do nich vankúše. Tiež som na želanie sestrinej známej vyrobila háčkovanú čiapku viacfarebnú so šiltom a na rušňoparáde mi robila v nej modelku moja malá neter Tinka. Čiapku som robila podľa návodu od Lenky H. z jej blogu Fizule71. Dnes nám našťastie vyšlo celkom pekné počasie aj keď veterné a tak sme sa vybrali na rušňoparádu, ktorá sa u nás v Košiciach koná každý rok. Prajem pekný víkend
 


 





























  Nellie




11 comments:

  1. Ahoj Nelka, vankúšik je krásny, zaujímavý vzor. To malé dievčatko je rozkošné s tou háčkovanou čiapočkou. Pristalo by Ti aj ako rušňovodičke.
    Krásny deň.
    Emily,

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Emily dakujem velmi pekne

      Delete
  2. Nellie, o tvé šikovnosti jsem nikdy nepochybovala, ale že umíš řídit i lokomotivu, super :O)
    Krásný práce!
    Pa, Helena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helenka tak to ti velmi pekne dakujem za krasny komentar...Nellie

      Delete
  3. Nelli tvořeníčko je na jedničku jsi moc šikovná a hlavně jsi i pěkná ženská :o) Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martinka dakujem ti velmi pekne aj za lichotku, potesilo :) Nellie

      Delete
  4. Mandalka na polštáři je moc krásná, to se Ti to zas povedlo! Čepka se nakonec opravdu povedla, i kšiltík pěkně drží, tleskám!!! Papa, L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lenka dakujem velmi pekne a aj za tvoje rady hlavne :)

      Delete