Thursday, October 17, 2013

Dúhový sloník a zavesné systémy

Ahojte po dlhšej odmlke som opäť tu a chcem sa s Vami podeliť o to čo som vytvorila - uháčkovala :) Konečne som sa odhodlala uháčkovať sloníka podľa návodu u Janky, Lenky a ešte z anglického blogu. Predtým som taktiež uháčkovala závesný mobilný systém slniečko, dúhu a kvapky podľa návodu z anglickej stránky ale nebol vôbec zložitý a mne sa celkom výsledné dielko páči. Na pintereste som sa inšpirovala vtáčou búdkou s vtáčikom a kvietkami, neodolala som a musela som uháčkovať :) Prajem Vám pekný zvyšok týždňa





Nellie

12 comments:

  1. To jsou krásné výtvory, měla bych už taky konečně zase začít něco tvořit :-)

    ReplyDelete
  2. moc krásné výtvory Nellie! :-)

    ReplyDelete
  3. Nelli, to jsou moc krásné háčkovánky. Všechno se ti moc povedlo.
    Hezký den Anny

    ReplyDelete
  4. Jejda, ten je krásně duhový ..... a ty závěsné systémy, ty jsou prostě úžasné!!
    Ajka

    ReplyDelete
  5. Samé nádherné kousky, Nellie!
    Moc zdravím, Helena

    ReplyDelete
  6. Nellí sloníka přesně takovéhleho jsem také háčkovala--ale ten tvůj je prima barevný :o) Tvé háčkované mobilní dekorace jsou také krásné.Šikovná jsi :o) Martina

    ReplyDelete
  7. jej krásne!!!aj tie farby super....pa ada

    ReplyDelete
  8. Nelka, neviem čo by som mala obdivovať skôr. To je taká krása, moja topka je slniečko s dúhou a kvapkami - odpadnem aké je to rozkošné.
    P.S. Máš u mňa prekvapenie, kuk na blog. Renata

    ReplyDelete
  9. Tak sloník je úžasný, a ty závěsy taky, mají nápad a krásné barvy!!! Hezkou neděli, L.

    ReplyDelete
  10. Ahoj Nelie, krasne kousky! Moc se mi take libi barevne kombinace, ktere jsi zvolila. Zdravim, Monika

    ReplyDelete