Sunday, September 21, 2014

Svetrík podľa Drops design a zdobená obliečka na vankúš

Ahojte, možno ste si niektoré všimli, že som tu mala prosbu o preklad návodiku z Dropsu. Nakoniec mi s ním pomohla Lenka z facebooku z jednej skupinky na háčkovanie, za čo jej veľmi pekne ďakujem :) Svetrík sa vydaril. Nedávno som videla na internete zdobené obliečky hačkovanými kvietkami a keďže som mala návodik na háčkované podložky, ktoré sa mi hneď zapáčili tak som sa ich rozhodla spraviť a prišiť na obliečku, skrášlila som to retiazkovým stehom aby to nebolo iba také obyčajné. Dúfam, že sa Vám to bude páčiť a ďakujem za krásne komentáriky, ktoré sme dostali. Prajem pekný zvyšok víkendu





Nellie

3 comments:

  1. Nellie, Leuška je opravdu kouzelná holčička a ty jsi velmi šikovná maminka. krásná práce.
    Moc zdravím, Helena

    ReplyDelete
  2. Nellie, to je krásný svetřík i poštářek. Ta tvoje princezna roste jako z vody.
    Měj se krásně Anny

    ReplyDelete