Monday, April 9, 2012

Pletenie z papiera

Tak a konečne som našla odvahu vyskúšať si aj túto techniku a to pletenie z papiera. Je to trošku náročnejšie ale možno cvikom mi to pôjde :) Dnes som si urobila iba takú dózu na odkladanie ostatných ruličiek na vytváranie pletených výtvorov. Pri robení ruličiek mi pomáhal môj priateľ, on lepil a ja som rolovala :) mali sme to pekne podelené. Pridávam fotku môjho prvého pleteného výrobku. Možno ho neskôr zafarbím a nalakujem ako to má byť ale páči sa mi to aj tak ako to je teraz.  Pekný večer Nellie


a nalakované

2 comments:

  1. Nellie, tak to je nádhera. Na toto ja zberám len noviny, odvahu som ešte nenazbierala. A nenašla som ani nejaký podrobnejší návod. Ty áš niečo vhodné, alebo si šikulka od prírody. Andrea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andrejka tak návod som našla ako ináč na mimibazáre, ešteže taká stráka existuje, sú tam skvelé návody aj pre taký antitalent ako som ja :) Pridávam odkaz na stránku aby si si to mohla vyskúšať aj ty http://www.mimibazar.sk/navod.php?id=309. Nellie

      Delete