Saturday, October 13, 2012

Jablkové pyré

Tak a dnes som tu ešte raz. Ako som v raňajšom príspevku spomínala tak som sa chystala robiť jablkové pyré a podarilo sa :) Jabĺčka som dostala od sestričky zo záhrady. Neodolala som a už som si myštičku aj nabrala spolu s piškótami. Dávnejšie som začala robiť kvietky, z ktorých ak sa podarí by malo byť hačkované tričko. Včera bol u nás v meste HANDMADE trh, tak som sa tam šla pozrieť a objavila som krásne náušnice za super ceny u Silvinky, ktorá ich vyrába - keby ste mali záujem tak Vám tu pripájam aj link, možno si niečo vyberiete Handmade Silvia. Ja som si vybrala až dva páry, sú krásne :) Prajem krásny večer





 Nellie




10 comments:

  1. Nellie, vidím, že máš plné ruce práce! Já také zpracovávám jablka, abych měla nějakou zásobu na zimu. Kytičky jsou moc hezké!!!
    Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to ja som mala stastie, ze som ich dostala od sestry aj s receptom na to pyre, vsetky zavaraniny maju u mna tohto roku premieru :) aj ked ako sa mi zda zopar flias hruskovych kompotov sa mi asi pokazilo. Dakujem. Prajem pekne dni...Nellie

      Delete
  2. Mnam přesnídávka musí být výborná :o) a moc se těším až z kytiček nám ukážeš celičké dílko --- máš moc hezké barvičky :o)Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martinka to teda je :) a dufam, ze sa mi podari to cele dielko spravit, myslela som, ze to bude lahsie ale trosku som sa prepocitala :) Drz palce...Nellie

      Delete
  3. Milá Nelli ďakujem krásne za takéto milé slová na moju adresu a aj za môj link na Vašej stránke:)a teším sa na skoré videnie:)na trhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kludne mi mozte tykat, nie je zaco ved je to pravda :) a k tomu trhu, snazim sa od vcera vecera doteraz som spravila jedneho velkeho anjela ale budem robit kazdy vecer po brigade alebo cely den nieco a mozno nieco na ten trh stihnem vyrobit...Drzte palceky :D Nellie

      Delete
  4. Môžeme si tykať budem rada:)anjela chcem vidieť:)tak je to ešte mesiac tak verím že prídeš:) len treba sa ísť na mestský úrad nahlásiť:)dajú Ti žiadosť,ktorú vyplníš a objednáš si stôl všetko nájdeš na stránke MČ Košice sever.Na trhu nemusíš mať stotisíc vecí stačí pár aby si sa zviditeľnila stále môžeš niečo urobiť na objednávku keďže máš svoju stránku boli by vhodné aj nejaké tie vizitky:)veď vieš ako ja:)

    ReplyDelete