Sunday, October 21, 2012

Vianočné háčkované ozdoby

Peknú nedeľu Vám prajem milé prispievateľky blogu :) Dnes som si našla chvíľku a pofotila som si hačkované vecičky, ktoré som cez týždeň stihla uháčkovať. Inšpiráciu som čerpala zo starých časopisov Dorka a z internetu. Nie je toho veľa ale postupne budem háčkovať ďalej, keďže by som sa tiež chcela pridať k ľudom, ktorí budú koncom novembra na Handmade trhu u nás v Košiciach. Prajem pekný zvyšok víkendu a začiatok budúceho týždňa










Nellie

12 comments:

  1. Nellie naozaj krása klobúk dole umelecké diela ešte pár vecí a budeme spoločne predávať:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem Silvi, len by som od teba chcela radu ako to je s tym nahlasenim na ten trh, ked sa da tak mi napis na moj mail nellie7@azet.sk. Dakujem :)

      Delete
  2. Ty srdíčka jsou překrásná-jsi moc šikovná!!!

    ReplyDelete
  3. Mila Nellie!!!nadherne vecičky si vytvorila!!!len pekne chod na hanmade trh,skoda že je to tak daleko:)aj ja mam vela starych casopisov su aj tak najlepšie-pa pekny večer ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andrejka tak dufam, ze sa mi tam podari dostat :) a s tymi starymi casopismi presne tak su na nezaplatenie, a ja som k nim prisla velkou nahodou, uz ich chceli vyhadzovat...Nellie

      Delete
  4. Nelli tedy ty nezahálíš.Krása moc hezké vánoční ozdobičky jsi vytvořila.Také už mám v plánu podzimní tvoření zabalit a začít s vánocemi :o) Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martinka, dakujem a rada si pozriem co take vytvoris a mozno sa aj inspirujem :) Mas sikovne rucicky...Nellie

      Delete
  5. Jééé, Nellie, to je tak krááásnéééé! Mohla bych Tě prosím požádat o návod na ty hoření ploché andělíčky? Mám už jich obrovskou sbírku, ale tyhle ještě ne :o) prosím prosím na mail havlicek.lenka@seznam.cz. Moc děkuju předem!!! Pá, L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lenka dakujem a anjelikov som poslala, dufam, ze uz presli na 2x...ak ta ja mozem poprosit tak o navodik na tie ponozky :) nellie7@azet.sk...Dakujem vopred...Nellie

      Delete
  6. Nellie, ozdôbky na stromček sú krásne. Aj ja ich zopár mám,ale kupovaných (vtedy som ešte nevedela háčkovať). Teraz by som si pár srdiečok a hviezdičiek spravila, ak by si mi poslala návod. Neviem či to je možné, ale budem Ti povďačná. Môj e-mail: revedevivre@gmail.com Andrea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andrejka, dakujem. Zopar navodikov som ti poslala, k veceru ti poslem dalsie len co to oskenujem...Nellie

      Delete