Thursday, January 24, 2013

Háčkované balerínky

Tak konečne som si zakúpila aj ja vlnu Lada Luxus na krásne balerínky urobené podľa návodiku od Lenky, ktorá je neskutočne šikovná a ešte sa s nami podelila o tento skvelý návod. Len mne trošku nevyšla tá dĺžka ako mala v návode, že iba 12 rád DS ale aby ma netlačili tak som ich spravila 15 + ten jeden na stiahnutie päty. A ešte neviem trik na to ako spraviť balerínku aby, keď otočím prácu tak každý druhý riadok nemal dierku tak ako to vidno na tej balerínke, keď to fotím zboku. Balerínky som si hneď včera večer musela obuť a dnes ráno ich už mám opäť aby mi bolo teplúčko na nôžky :) Prajem pekný dník



Nellie

10 comments:

  1. Krásné ráno,balerínky se moc povedly!Také se na ně chystám,jen mi ještě nepřišla klubíčka s nitárny:-)
    Věra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem Vierka, ak sa smiem opytat, kde objednavas klbka a vyjdu cenovo lacnejsie ako z obchodu? Prajem ti skoru zasielku klbiek a prijemne hackovanie :)

      Delete
  2. Nelli balerínky jsou kouzelné.Já je slíbila dceři také udělat jen nato vždy zapomenu a pustím se vždy do něčeho jiného :o))))

    ReplyDelete
  3. Nellie paráda-povedly se a moc!!!

    ReplyDelete
  4. to se ti teď bude baletit:-))

    ReplyDelete
  5. Ahoj, Nellie, balerínky se Ti moc povedly! Asi máš větší nohu než já, proto jsi potřebovala více řad na chodidlo :o) pokud jde o ty dírky na začátku řady, napiš mi na mail havlicek.lenka@seznam.cz a já Ti podrobněji popíšu, jak na to, aby tam nebyly ;o) pa, L.

    ReplyDelete
  6. Tie su perfektne!!!balerinky zboznujem...ada

    ReplyDelete