Tuesday, July 2, 2013

Turecko - Alanya

Ahojte, ako ste si určite všimli tak tu už dlhšie neprispievam svojimi výtvormi a pokusmi. Nie je to preto, že by sa mi nič nechcelo veď aj teraz mám čosi rozháčkované ale presne pred mesiacom sme boli na dovolenke v Turecku a to na 15 dní a neskôr som musela vybavovať iné záležitosti takže na blog som si nenašla čas a tak som sa konečne dostala k nemu až dnes. Do Turecka som chcela ísť hlavne ja kvôli výletu do Pamukkale ale myslím, že už sa tam viackrát chystať nebudeme. Prostredie bolo krásne na prechádzky do mesta a na hrad v Alanyi, Alanya má krásny prístav pre výletné lode takže tomu nič vytýkať nemôžem. Len strava tam akosi bola stále tá istá ale ani to by mi nevadilo ak by na švédske stoly servírovali kuracie mäso ale toho som sa obávať nemusela, zato sekanej vo všelijakých formách tam bolo neúrekom. Tento rok sme si vybrali 4* hotel ale ani to nestačilo a pritom čo máme skúsenosti s Egyptom a Tunisom tak tam nám stačili 3* a strava bola výborná aj keď jej nebolo veľa na výber ale stále sa dalo vybrať či kuracie alebo iné mäsové pokrmy každý deň. Možno ak by sme tam boli iba na 8 dní tak by to tak až nevadilo. Čo dodať, Turecko si už radšej nevyberieme. Ako som už vyššie spomínala tak som túžila vidieť Pamukkale, kde sme aj nakoniec boli a to po dlhej 6-hodinovej trase autobusom a neskôr 6 hodín späť na hotel ale bolo to fakt pekné vidieť. Tak už dosť bolo mojich reči a radšej sa pokochajte fotkami :)





 






 
 

 



Nellie

5 comments:

  1. Jéé, tak to je škoda, my byli v Turecku před .. nevím kolika lety a vše bylo úžasné, také 4* hotel, tedy kromě oblázkové pláže, slibovali nám písečnou. Ale stejně jste si to užili ne?

    U mě vyhrávají řecké ostrovy, Zakynthos, Kypr, tak čisté moře nikde jinde není. :-) A stačí i 3* hotely :-)

    ReplyDelete
  2. Ahoj Nellie!Ja som tiež bola v Turecku,pár rokov dozadu,a bola som nadšená.Aj Pomukkale som videla a mam podobnu fotku ako ty!ale dufam že ste si to užili...maj sa krásne ada

    ReplyDelete
  3. Ahoj Nellie, přivezla jsi si moc pěkné fotky z dovolené. Příroda
    je tam opravdu nádherná. Já v Turecku ještě nikdy nebyla, tak třeba časem... Hezký den Anna

    ReplyDelete
  4. Ahoj Nellie..Jé to je dovolenka..Díky za fotky a Tvé připomínky ..Dobré vědět..Přeji Ti-vám,krásné prožití zbytku dovolené..Fotky jou moc povedé..Pa Bi

    ReplyDelete
  5. Jůůůů Nelinko tedy to jsou úžasné fotečky--muselo tam být děsně fajn :o)Měj krásné léto :o) Martina

    ReplyDelete