Wednesday, July 24, 2013

Vankúšik a háčkované podložky

Ahojte tak pre kamarátku na narodeniny som vymyslela maľovanú hodvábnu obliečku s jej podobizňou a keďže vôbec nie som žiadna portrétistka tak to nedopadlo úplne podľa mojich predstáv. Mala som kamarátkinu fotku ako pomôcku, ktorú som v programe upravila na kreslenú podobu a podľa toho som kreslila. Háčkované podložky som robila podľa návodu u Givany, ktorá sem už dávnejšie hodila návod na ne. Týmpádom už aj ja mám podložky pod poháre v obývačke :) Prajem pekný deň a veľmi pekne ďakujem za komentáriky k minulému príspevku




Nellie

8 comments:

  1. Krásně namalované Nellie, polštářek je bezva:-)
    Ajka

    ReplyDelete
  2. Nellie, ty si všeho schopná! myslím to v dobrém, pochopitelně!
    Podložky jsou krásné, pa Helena

    ReplyDelete
  3. Nellie, moc se ti to všechno povedlo. Nádherný malovaný polštářek.
    Kamarádka musela mít velkou radost. Anny

    ReplyDelete
  4. Nellinko, to jsi měla bezva nápad, kamarádka musela být určitě nadšená.
    Podložky pod skleničky se mi moc líbí.
    IVA

    ReplyDelete
  5. Ahoj Nellie!wou velmi vydarene!malovanie sa ti fakt podarilo...maj sa krasne ada

    ReplyDelete
  6. I mně se to moc líbí, vždyť je to od srdce!!!
    Ivana

    ReplyDelete