Saturday, November 15, 2014

Svadobná kytica v akcii :)

Ahojte, ako som minule sľúbila tak pridávama fotky svadobnej kytice tak ako sa patrí a to s jej majiteľkou a zároveň nevestou. Myslím, že fotky sa celkom novomanželom vydarili, aspoň mne sa páčia. A keďže ja veľmi na svadby nechodievam tak som po veľmi dlhom čase bola kamarátke pokiaľ tatino opatroval našu Leušku. Preto sa pochválim zopár foto aj ja s nevestou a ženíchom. Svadba bola krásna, hudba hrala, hostia sa zabávali ale ja som išla domov po desiatej skoro ako Popoluška, lebo pri bambuľke treba skoro vstávať a tak aby som bola oddychnutá odpustila som si redový tanec a rozlúčila s novomanželmi. Prajem Vám krásny víkend a možno aj dnes ho má niektorá z Vás čo čítate tento blog svadobný, či už ako hosť alebo rovno ako nevesta :)












 



Nellie

4 comments:

  1. Nellie, kytička je úžasná a nevěstě to moc sluší. Jsi šikulka.
    Měj se krásně Anny

    ReplyDelete
  2. Nelli nějak mě unikl tento tvůj příspěvek...Kytice je naprosto překrásná a k nevěstě krásně ladí.... A Tobě to také moc sluší a máš krásný účes srdéčko ve vlasech ze zapletených vlasů vidím prvně a vypadá to krásně ♥ Měj krásný víkend...Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martinka dakujem no to srdiečko vo vlasoch som videla v Mollie tvori na webe a zrealizovala mi ho priateľova mamina aby som nemusela chodiť ku kaderníčke :)

      Delete