Sunday, November 9, 2014

Svadobná kytica

Ahojte, ďakujem za milé predošlé komentáriky :) Od piatka som opäť staršia o rok a pridala som sa do klubu tridsiatnikov :) Ale nebudem hovoriť o sebe ale o mojom novom výtvore, ktorý som vyrobila pre kamarátku na svadbu :) Vytvorila som pre ňu háčkovanú svadobnú kyticu v jej obľúbených farbách a tí čo videli môj predchádzajúci príspevok tak to možno aj tipovali :) Tak nebudem už o tom toľko rozprávať ale rovno sa pochválim fotkami a možno neskôr aj nevesta mi pošle svoje aby som to mala ako sa patrí svadobnú kyticu s nevestou. Prajem Vám pekný zvyšok víkendu



 Nellie


2 comments:

  1. Nellie, no páni - ta tedy je!
    Moc zdravím, Helena

    ReplyDelete
  2. Nelli - to je úžasné - hezký nápad. Těším se na fotky nevěsty.
    IVA

    ReplyDelete