Thursday, May 24, 2012

Biele koliesko

Minule som sa opäť ako to v mojom prípade býva inšpirovala na jednom z blogov, ktorého som sledovateľkou a to priamo u Lenky včelky výzdobou ratanového kvetináča hačkovaným motívčekom. Lenka mala uhačkované srdiečko ale keďže zatiaľ nemám na neho návod a bez neho si netrúfam tak som si uháčkovala takéto biele koliesko. Ak by ste mali záujem tak pridávam aj popis aby ste si ho mohli spraviť aj vy doma a možno bude ešte krajšie ako moje, keďže ja som iba začiatočníčka a nie stále mi to ide od ruky.

1.r. 8 ret. očiek spojíme do kruhu
2.r. 2 ret. očká namiesto 1 kr. stĺ., 25 kr. stĺ., spoj. očko
3.r. kr. stĺ., 2 ret. očká - opakovať 13x
4.r. 7 ret. očiek, kr. stĺ. do stredu okienka predch. riadka - opakujeme po celom obvode
5.r. 8 ret. očiek, kr. stĺ. do stredu oblúčika - opakujeme po celom obvode
6. r. 3 pevné očká do stredu oblúčika, 3 ret. očká, 1 1x nah. stĺ., 10 ret. očiek, 2 dl. stĺ. do oblúčika, 10 ret. očiek - opakovať po celom obvode
7. r. 3 ret. očká, 2 dl. stĺ., 15 ret. očiek, 3 dl. stĺ na pravý okraj oblúčika, 15 ret. očiek, 3 dl. stĺ. na ľavý okraj oblúčika - opakujeme po celom obvode
8.r. 18 1xnah. stĺ. pod retiazku každého oblúčika.

Nakoniec si ho naškrobíte a necháte vysušiť.
Veľa šťastia pri tvorení :)



Nellie 

4 comments:

  1. Nádherné kolečko... moc se mi líbí! Díky za návod a hezký večer, Nellie! LenkaH.

    ReplyDelete
  2. Kolečko se moc povedlo a za návod též děkuju .Martina :o)

    ReplyDelete
  3. Krásná dečka, nádherně zdobí košíček! Jsi šikulka.
    Maru

    ReplyDelete
  4. Velmi pekne Vam dakujem za mile komentariky. Potesilo ma to :)

    ReplyDelete