Sunday, July 1, 2012

Egypt

Ahojte, tak po dvoch týždňoch strávených v Hurghade s mojimi priateľmi na dovolenke som späť. Háčkovať ešte nemôžem lebo sa mi podarilo naraziť si prst pri volejbale :) Trošku Vám popíšem ako tam bolo - hneď na druhý deň nášho pobytu sme šli na výlet do Luxoru - je tam veľmi pekne len aj strašne horúco, pozreli sme si Karnak, chrám Hatšepsut a Údolie kráľov, kde je zakázané fotiť od roku 2009 - škoda. Posledné dve sochy faraónov sme si pozreli iba z autobusu lebo sme boli všetci unavení na to aby sme šli opäť na to slnko - náš sprievodca čosi také nezažil aby sa celý autobus zhodol v tom, že už nevyjde ani na 5 minút von kvôli fotke :) Po namáhavom dni sme došli na večeru a stihli sme ešte aj animačný program. Počas nášho pobytu sme boli navštíviť aj známeho z predošlej dovolenky z nášho pobytu v Hurghade - pracoval v Towel centre v hoteli Triton Empire Beach, kde sme boli predtým ubytovaní. Došli sme k hotelu, ukázali sme strážnikovi foto a spýtali sme sa či tam ešte pracuje - dozvedeli sme sa, že áno a tak nás pustili dnu do areálu hotela na moje veľké počudovanie, lebo väčšinou tam púšťajú iba hotelových hostí. Ešte raz som sa pre istotu opýtala na recepcii či to nie je problém :D Mahmoud nás neskôr zobral do nového prístavu, kde sme si šli sadnúť aby sme čosi vypili, podebatovali a neskôr sme šli ešte zháňať jedno cd. Rozlúčili sme sa v meste, keď nám Mahmoud zohnal taxi. Do nášho hotela sme dorazili o 22.00 kedy už končila večera ale nemali problém, že sme prišli neskoro, takže sme sa stihli ešte aj tak neskoro navečerať. V hoteli sme mali super animačný tím a aj čašníkov s ktorými sme sa neskôr spriatelili. Fakt som sa na tejto dovolenke nenudila a našla som si kopec nových známych. Pridávam aj zopár foto.



























Pekný deň prajem :) Nellie

2 comments:

  1. Ahoj Nelka, bola tam moja sestra, aj švagriná. Určite si si užila pekné chvíle. Mňa to tam akosi neláka, nemám rada také horúčavy a lietanie.
    Emily

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Emily, tak to je jasne, ze tam bolo super a na Egypt sme mali na hoteli aj super dlhu plaz takze sa tam dalo aj trosku poprechadzat. Ja praveze zboznujem taketo krajiny ako je Egypt a Tunisko hlavne kvoli tomu pocasiu, ze ma nemoze na dovolenke prekvapit dazd :) Pekny den Nellie

      Delete