Wednesday, July 11, 2012

Zavárané čučoriedky

Nedávno mi sestra poslala plný hrniec čučoriedok a tak som sa rozhodla, že sa ich pokúsim zavariť aby som ich mala aj na zimu. Recept na zaváranie som si vypýtala od priateľovho uja a večer nato sme ich už zavárali. Myslím, že sa mi celkom podarili a dúfam, že budú aj rovnako dobre chutiť, keď ich otvorím. Zo zvyšných čučoriedok som spravila muffiny, na ktoré som tu už dávnejšie dávala recept. Na fotke je aj paličkovaná záložka do knihy, ktorú som dostala od priateľovej mamy. Pekný večer Vám želám milé blogerky :) S pozdravom



Nellie

3 comments:

  1. Ahoj Nelka, ja som niekedy tiež zavárala. Manžel totiž pochádza z oblasti, kde hojne rastú čučoriedky. Ale teraz je málo doma, tak kompótiky iba kupujem. Muffinky určite niekedy vyskúšam, aj keď nie s čučoriedkami.
    Emily

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem za komentarik a muffincky vyskusaj je to jednoduche, rychle a chutne :) Nellie

      Delete
  2. Já letos nezavařovala mám je napytlíkované v mražáku :o) Martina

    ReplyDelete