Thursday, July 19, 2012

Háčkované tričko

Ahojte milé blogerky po ďalšej pauze som opäť tu, pretože by som sa Vám chcela pochváliť, že sa mi podarilo vyrobiť si hačkované tričko podľa návodu z MMB. S jeho výrobou som začala už pred mesiacom ale keďže sme šli na dovolenku a aj tak som nevedela ako ďalej tak som si to nechala na potom. Minulý víkend prišiel ten čas, keď sa mi chcelo porozmýšľať nad slovami v návode a začala som s konečnou realizáciou trička. Nie je to nič moc, robila som to iba tak bez nejakého podrobne rozkresleného návodu mala som ukážku iba ako sa robí vzor kvietkov a podprsenková časť ale ako sa má robiť vyplnenie medzi prsiami a po bokoch to som porozmýšľala a nejako mi to vyšlo. Háčkovala som s háčikom č. 3 a s vlnou Yarnart Summer. Nevedela som ako a či mi tričko bude vôbec sedieť tak som to skúšala aspoň šnúrkami pospájať a vyskúšať bez šitia až neskôr som to zošívala spolu. Ako posledné prišli na rad mušličky okolo hornej časti a dolnej časti trička a to dnes ráno a večer som to dokončila. Predtým ako som si spravila tričko som poprosila priateľovu mamu či mi z tej iste vlny neupletie krátku vestičku a tak mám taký kompletík už len sukňa chýba. Možno nabudúce. Prajem Vám pekný večer a krásny víkend.






Nellie


11 comments:

  1. Nelinko, je krásné a moc ti sluší!!!!!!
    Ivana

    ReplyDelete
  2. Tričko je nádherné a souhlasím že ti moc sluší :o) Martina

    ReplyDelete
  3. Tričko je perfektne!!!aj pekna praca,skušam hačkovať,a hlavne pochopit navody!prajem pekny den andrea

    ReplyDelete
  4. Ahoj Nelka, úžasné háčkované tričko, aj Ti krásne sadne, len máš veľmi smutný pohľad. Si mladučká, tak sa teš, užívaj si život, smej sa.
    Emily

    ReplyDelete
  5. Nellie, tričko i bolerko je prostě nádherné!!! Moc se Ti to povedlo a navíc Ti to i ohromně sluší!!!

    ReplyDelete